.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادارات گلستان ازتجلیل خبرنگاران منع شده اند

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر گرگان گفت: نامه اي از سوي استانداري گلستان رسيده است با اين مضمون كه ادارات، فرمانداري ها و شهرداري ها از برگزاري مراسم به مناسبت روز خبرنگار خود داري كنند و تنها مراسم به صورت متمركز از سوي اداره كل ارشاد و استانداري برگزار شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عبدالرضا چراغعلي شامگاه دوشنبه در كميسيون فرهنگي شوراي شهر گرگان گفت: در برنامه اي كه شوراي شهر فردا اجرا خوهد كرد،ا ز پيشكسوتان اين حوزه نظير آقايان مير كريمي، قائمي و خانم منيره پسركلي و تني چند از خبرنگاران و اعضاي شوراي شهر و شهردار دعوت مي شود تا به اين مناسبت سخنراني كنند.  
وي در ادامه با اشاره به موزه طبيعت گرگان گفت: برنامه ريزي براي هر چه سريعتر اجرايي شدن موزه طبيعت گرگان بايد انجام شود.
  چراغعلي اذعان كرد: جلسات زيست شهري نيز تشكيل شده است تا نتايج به شوراي فعلي و پس از آن به شوراي بعد تحويل داده شود.  
وي ادامه داد: 28 مرداد نيز سالروز تاسيس راديو گرگان است، براي هفته آينده پيشكسوتان اين عرصه همراه با مديران و مسئولين صدا و سيما در يك مراسم در شوراي شهر تجليل خواهند شد.
  رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر گرگان خاطر نشان كرد: سالانه خريد يك خانه تاريخي و داراي ارزشهاي تاريخي در بودجه شوراي شهر كنجانده شده است اما تا كنون و طي سه سال گذشته اين اتفاق نيفتاده و گزينه مناسبي تملك نشده است.  
وي ضمن انتقاد از نحوه فعاليت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گفت: از اين سازمان گله دارم ، از سال 85 بنا بود ديوار ها و خيابان هاي  بازار نعلبندان بازسازي شود اما تا كنون اقدامي نشده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.